Condiții retur

Conform legislației în vigoare, Cumpărătorul are dreptul de a notifica în scris Vânzătorul că renunță la achiziție, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului cu suportarea cheltuielilor de returnare.

Cererea de retur poate fi descărcată de aici și trebuie trimisă completată la adresa contact@hausa.ro.

Termenul de răspuns pentru cererile de retur este de 3 zile lucrătoare, din momentul înregistrării acestora.

Produsele trebuie returnate în starea de produs nou și însoțite de toate accesoriile (inclusiv feroneria), documentele originale (factură fiscală, bon fiscal, fişă tehnică, manual de utilizare, certificat de garanţie), bine ambalate şi protejate la transport. Tot în acest colet trebuie pusă și cererea de retur, pentru a identifica mai ușor comanda.

Vânzătorul își rezervă dreptul ca acceptarea returului să fie condiționată de starea produselor returnate. În cazul în care produsul returnat prezintă urme de uzură, zgârieturi, șocuri mecanice, lovituri, piese / accesorii lipsă, murdărie, ciobituri sau certificate de garanție lipsă și nu poate fi revândut ca și produs nou, vânzătorul poate refuza returul sau poate opri o sumă din valoarea produsului, care va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.

Produse care nu sunt acceptate la retur: produse montate și demontate, care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri mecanice sau electrice (nesemnalate ca și defecte estetice in primele 48 de ore de la recepționarea produsului).

Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă orice modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc. De asemenea nu se accepta colete expediate cu taxă de ramburs.

Costul de retur este suportat de către Cumpărător, conform legislatiei in vigoare.

Solicitarea curierului se face de către Cumpărător.

Coletul poate fi predat personal la adresa de mai jos:

ARETE MOB PREMIUM SRL
Str. Preot Dr. Ilarion Felea, nr. 75, ap. 3, Arad, jud. Arad

Expedierea produsului ambalat necorespunzător, care duce la deteriorarea acestuia pe durata transportului, atrage în totalitate răspunderea expeditorului.

În cazul exercitării dreptului legal de returnare a produsului, returnarea banilor se va face în termen de maxim 14 zile de la data intrării acestuia în stocul nostru, în contul bancar menționat de către Client pe formularul de retur.

În cazul în care Clientul dorește schimbarea produsului pe care îl returnează, va menționa pe formularul de retur "Schimbare produs". Produsul returnat trebuie să respecte politica de returnare a produselor.

În cazul schimbării produsului, acesta ajunge în sediul Hausa.ro (ARETE MOB PREMIUM SRL), Arad, jud. Arad, str. Preot Dr. Ilarion Felea, nr. 75, ap. 3, urmând ca apoi să se stabilească de comun acord cu Clientul, termenul de livrare pentru noul produs. În funcţie de disponibilitatea noului produs, termenul de livrare poate fi cuprins între 1 şi 10 săptămâni din momentul recepţionării produsului returat.

Verificarea produselor

În momentul în care recepționării produsului de către Client, acesta are obligația de a verifica integritatea ambalajului coletului în prezența agentului de curierat. În cazul în care coletul este deteriorat la livrare, Clientul are obligația de a refuza primirea acestuia și de a specifica în comentariile procesului verbal încheiat cu agentul de curierat starea coletului în momentul livrării.

Vă rugăm să verificați condițiile specific de retur pentru următoarele produse: saltele, supra saltele, perne și huse de protecție.

Din cosiderente legate de igienă, saltelele, supra saltelele, pernele și husele de protecție trebuie returnate sigilate conform Art. 16 lit. e) din Ordonanța de urgență nr. 34/2014.

Returul produselor cu defect

În cazul în care comanda dumneavoastră conține mai multe produse, dar numai unele dintre acestea prezintă defecte, aveți posibilitatea de a alege înlocuirea produsului deteriorat cu altul nou sau restituirea contravalorii în termen de maxim 14 zile, de la momentul intrării acestuia în sediul ARETE MOB PREMIUM SRL.

Dacă returnați un produs care prezintă un defect de fabricație sau un defect care a survenit în urma transportului, acesta trebuie să fie returnat exact în aceleași condiții ca și restul produselor care fac obiectul prezentului regulament.

Nu constituie defecte ale produselor nemulțumirile legate de aspect, culoare, textura materialului. Returul produselor în baza acestor motive nu este scutit de taxa de retur.

Sunt exceptate de la exercitarea dreptului de retur produsele realizate după specificațiile și instrucțiunile Cumpărătorului sau personalizate distinct pentru acesta, produsele care se pot deterioara sau degrada rapid, produsele ce sunt parte a unui ansamblu și nu pot fi, prin natura lor, separate de celelalte elemente componente.

Produsele ale căror defecte sunt constatate după o perioadă mai mare de timp decât termenul de returnare afişat în pagina de prezentare a produsului, nu mai pot fi returnate. În această situaţie defectele semnalate vor fi soluţionate în conformitate cu termenii şi condiţiile înscrise în Certificatul de garanție al produselor.

Responsabilitatea privind integritatea produselor pe durata transportului produselor retur, cade în sarcina dumneavoastră.

Pentru alte informații cu privire la returnarea unui produs, vă rugăm să ne contactați la adresa contact@hausa.ro. De asemenea, formularul de retur completat poate fi trimis pe aceeași adresă de e-mail: contact@hausa.ro.